Sep 29, 2009

hariku~

assalamualaikum..skrung pukul 5.10 ptg..
hari nie hari yg sgt mendebarkan yg pernah aku rasa...nk kata cdey x...nk kata hapy pun tidak..
tapi aku mulakan hari aku nie dgn penuh kekuatan...dan harapan.......
hari ini aku memulakan semula pembelajaran aku yg tergndala about 1 month because of trail exm..
we need to masok smula blok blakang and duduk kelas tingkt ats..ia sgt memenatkan..
hari ni jgk aku akn mula menerima markah2 drp paper trail yg telah dijawab dengan penuh tawakal...
aku bersedia utk menerima kegagalan hari ini...
tapi aku mndpt kejayaan yg boleh dibanggakan..
walaupun result beberapa subjk yg aku letak xdicapai..but i still got a good results..
aku dpt 3A's but 2a1 and 1a2..alhamdulillah...
tp di dalam kegembiraan ade jgk kesedihan...
mr aku perlu menghdapi satu pmbedahan..aku sgt risaukan keadaan die...
aku tahu die boley kuatkan semngat die..aku tahu die kuat..
he keeps telling me yg die saket..
aku sgt kasihankan die......
tp aku takut aku xmampu menguatkan semangat die..
aku sntiasa mendoakan kesihatan die...aku sntiasa doakan die cpt sembuh..insyaAllah....
aku xnk tunjukkan yg aku nie cdey cuz aku nk die kuat..
xnk die patah semngat kalo dgr atau lihat aku cdey...aku lemah....
aku nk die hapy smula dan lawan saket die..insyaAllah..
hny kwn2aku yg tahu ape aku rse..
kawan2 aku lah yg bnyk membantu aku...
i gottogo now..
aku pn kurang sehat..
doakan aku agr aku dpt tempuh sgala dugaan dlm hidup aku...
amin...
wassalam...

No comments: