Sep 30, 2009

hari bahagie~

assalamualaikum..hehehe...
tgk tittle pn da tahu aku hapy sgt hari ini..
aku mulakan hari ini dengan penuh senyuman...alhamdulillah die da sehat walaupun sikit.
tp time2 aku bgn hujan lebat.aku sgt risau sbb aku ingt nk g tgk mr...
tp aku bersyukur sgt cuz about 645 pg hujan da xturun so aku bley nek moto g sp..
kalo hujan xdpt la aku nk g tgk die..
hari ni aku da dpt 7 subjek tp 6 paper aku da tahu resultnye..
alhamdulillah aku dpt 5A1B....
aku sgt hapy..tp agk sedey sbb aku xdpt markh target bg kimia..tp alhamdulillah la..
aku ajk geng moto aku g metro...sruh aku g teman tgk mr..hehe aku takut g sorg..
cayang diaorg sbb sanggup brsush payah teman aku...
kat hosp......aku berdebar sgt nk g tgk die...
sbb...1)da lama xjmpdie..
        2)rindu sgt kat die...
        3)takot terserempak dgn parents die!!!hahaha tu yg pentng..=)
akhirnye aku dpt jmp die..teman die walaupn kejp...
dpt tgk die bertarung dgn kesakitan..kasihan tgk die...rase nk nanges tp xnk la dia tgk...nnti die patah smngt lak..
aku hapy sgt bile tgk die da hapy dan da hapy..






doa2kan ye...
geeeeee.....
sekurng2nye aku dpt beri die kekuatan utk lawan sakot tu...
insyaAllah...itu je aku nk cite..
skrng tok aku ade kt umh..esk nk ikot kakak aku g alor setar..
msti die bz gle mlm stg bwt keje umh..
hehe..
tp aku syg tok aku nieh..walaupun ske bleter..haha

k lah..wassalam..

p/s: bahagianye aku..=p

No comments: