Sep 27, 2009

hallo world~

assalamualaikum.
hari nie 27 sept 2009..
aku xg skola..paper xde so aku pn bgn la terlewat sket.hajat aku hari nie nk g braye umh kwn2..
so aku bwt la keje2 umh dlu n maen game kejap.(kemestian)p/s:jangkit dr abg ar nie.
dlm 10 pg aku pn tepon adibah nk p umh die.
so aku pkai bju kurung dgn memekai jeans di dlm.nk (mnutup aurat ketika bw moto.tok marah).haha
so aku da smpi dpn umh dia.aku pn pngl2 la dia tp xkuar.so aku p la kdai pujaan nasi lemak aku..cewah.
slama sebulan menenti akhirnya dpt jgk mkn nsi lemak tu balek.kemestian kalo g umh dibah.heh..elok nk ptah blek p umh adibah.aku ternmpak kelibatan kereta merc yg teramat sgt aku mengenali plat nya.mak aih..
keta ayh aku..haha..gemuruh jiwa berdebar dada ku..haha..aku mati2 smpi sesak nyawa ingt ayh aku.takot la jgk kalo ayh aku tau aku p kot ctu..
rupa2 nya abg ku.huhu..
gedebush..
aku pn p la kt dia dgn kehairanan cuz pg td kuar nek lc knp tetiba jd merc plak.oooo upanya die tkar jap ngn mum aku.
ok bnd prtma terlintas kt kpala hotak aku mesti dia p jmp awek dia.haha.
paham teramat sgt la cik oih..
lantak lah..
bnd ptama aku tny kt dia..
TAYA ADA HANGIN X..keh3..aku dr prtama kali taya aku pancat smpi skrng jd fobia beb.
takot hangin xdk.
dgn sukacitanya dia kata ada la.hu3.k dats good news..
dia tny aku nk mana(ingt dia sorg ja bley p citu)huhu..aku brckp dgn laju nya p umh kwn.aku pn blah la...
so aku p umh adibah selama 2 jam!!!!
haha aku mnymbang apa pn aku xtau.kah3..
pas2 xpa la aku pn pulang ke umh tok aku yg tercayang.
but before dat aku p ke port faverote aku iaitu MUH or HUSSIN..
nasik kandaq to soru sopedu(mkn)hehe
aku nk bli teh beng(teh ais la beb) but on de same time kelibtan a few students from KHIR JOHARI baru came out from dat MUH.aku agk ar diaorg nie bwt hurdle la kot haha(panjt pagaq la)
pastu pekerja2 MUH dk bising2 dan aku trtny jgk WHY???WHAT happend??
rupanya bdk KJ tu xbyaq apa yg depa mkn n bley buat donno..(mcm haram g depa tu)tu yg aku nk maki tu..
bodo kpala bapak diaorg la.mkn haram.apa la nk jd ngn bdk2 skrng..kadang2 aku cdey gk..
org2 trdekat aku mkin rosak akhlaknya termsk la S and F.(hanya aku ja tau sapa)
aku bnyk2 la beristighfar kpd Yang Maha Esa.
xpe la..lntk diaorg..
aku pn g umh tk aku...aku jumpa tok chanq li..tok aidid marcelo..cewah.haha..and ade cucu die..baby lg..hehe..
comey la baby tu..hu2..aku pn bermain la tu chak ngn die..hehe..pas2 aku dpt dwt raya.(kezen2 ku jgn jeles!!)haha
ptg tu aku odw nk blek singgh umh jaannah jap.
lama xg umh dia.dia kata mak dia rindu aku..
so ape slah nye aku pegi kejap.
nk dijadikan cite.aku dk situ dkat sejam stengah..
bwt apa.
mnyembang ngn mak dia..hahah gila bapak besh sembang dgn mak die..
hak3..klakar2..
blek2 dpt dwt raya lg..hehe..
betuah aku ari nie...
hehe pas2 aku pn pulang dgn rasa penuh hiba sebab buah hati aku xblek g.
and i know my dear really need me cuz he need me la..huhu..
i miss you....
anywy aku nk minta maaf la kt smue2 jika aku ade bwt salah ngn korg..
smua manusia ade klemahan die and i try to be better den before..insyaAllah..
wassalam


2 comments:

WaNie_FaiRY said...

y bdebar2 tgk merc? ada wt salah ka? :P

wa toek said...

xgtau kat ayh nk p citu..hehe