Nov 23, 2012

menyendiri

kadang-kadang aku rasa aku tak mempunyai sesiapa yang rapat di sisiku
kadang-kadang aku rasa aku ada kawan yang aku rapat disisiku
tapi aku sendiri tak pasti, siapa aku di mata kawan-kawan aku
yeah aku dah cukup give up dalam persahabatan
persahabatan aku tak pernah kukuh
sering putus bila aku mula memahami sahabat aku
mungkin kawan-kawanku mengenali aku sebagai seorang loner
mana aku gerak aku akan keseorangan
tak kira lah di mana jua aku pergi even ke bandar raya besar
mungkin tertulis untuk aku bergerak sorang dalam hidup ni
tapi aku tahu ramai sebenarnya dibelakang aku sejak aku menjadi diriku
bila aku bergerak ke alam dewasa aku mula sedar siapa disisi aku sebenarnya
yang tak pernah melupakan aku
mungkin persahabatan aku tidak seperti yang laen yang sentiasa bersama walaupun berjauh
persahabatan aku mungkin ditunjuk secara dalaman dan bukan luaran
untuk sahabat aku yang aku penah sakiti aku mohon kemaafan dari kamu semua
aku hanya manusia biasa yang tak lekang dari kesalahan dan gagal mengawal emosi

kalau kau baca apa yang aku rasa,aku harap kau maafkan aku.bukan niat aku untuk menyakiti kau.aku sedih aku kehilangan seorang yang menganggap aku sahabat dan bukan kawan :'(


No comments: