Jan 1, 2010

new year~

assalamualaikum...new year...whats dat..hak3...
nak masuk tahun baru..lembaran baru dalam diari hidup..apakah azam aku tahun hadapan dan berjayakah azam aku tahun ini...tertanya jgk..
azam aku dis year..berusaha untuk buat yg terbaik dlam SPM...adakah?
haha..mayb ya mayb x...aku cuma berserah kpd Allah buat masa ini 4 my SPM..aku sntiasa berdoa utk wat yg terbaek..alhamdulillah..
azam laen..aku pn xtahu..haha
4 next year..aku wish utk berubah menjadi insan yg lebih beriman dan bertaqwa...buat yg terbaek especially 4 my parents..i try my besh..insyaAllah..
dpt result yg baek dan cemerlang dalam SPM..dpt tawaran drp universiti yg terbaek..dpt biasiswa..itu aku sntiasa doakan...
spanjang cuti aku nie..aku dah buat mcm2.haha..


 
 
 






bye 2009~
wassalam

2 comments:

Miss Ongy (Wanie) said...

sapa kata lps spm boring? ;P

najwa said...

kami kata dan kawan2