Dec 28, 2009

cuti sekolah buat selamanya~

assalamualaikum..ari nie da 28 disember 2009.lusa parents aku da nk balek..wee..besh nye...esk aku da appoinment dgn doctor.nk bwt pendakap gg...gee~
hajat aku akhirnye tercapai..
ari nie aku bnyk bwt keje..ari nie bgn lmbat la..mngntok sgt2..pkul 8 dah kne ada kt sri malaysia cuz da klas ICT.fuh..mengantokkan act.
dah hbes tu blek trus umh tok.pas2 g mkn ngn abg and cousin2 aku kt berkat.k aku dk ngn depa asyk dk tgk awek.huhu.
da blek tu aku kne siap2 nk kna g cs lak aku de wt reunoin..
sucks giler..9 org ja mai..huhu..bwt pnat aku ja...tp xpe la..da hbes mkn n g karoke..aku g tgk AVATAR..haha..besh2..
5 stars..pas2 trpksa la tunggu smpi kul 6.30..
wah..itulah hari ini..
act.....






aku rindu die..
kmarin besday die tp aku xbley jmp...cdey2..
miss you..


No comments: