Jun 25, 2011

last memories with 13 bravo.

just tinggal seminggu untuk final second semester.
ya Allah. takot gelabah cuak gembira neves sedih.
semua perasaan bercampur baur
gembira sebab akan berakhir beban belajar dan hnya tinggal 2 minggu as a junior year.
takot gelabah sebab nak final. banyak lagi tak cover.
banyak lagi benda nak faham.
nak nanges ja tapi tak cukup bnyak lagi stress yang kumpul.
air mata tak nak kuar. bertapa susah nya nak lepaskan perasaan.
aku hanya memerlukan tempat untuk aku bercakap. saket tapi aku terpaksa tahan.
stress tengok kawan kawan laen asyik menghadap buku sedangkan aku rilex ja lagi.
tapi aku tak boleh ikut cara orang laen. aku jenis slow and steady ja bab study
tak boleh ada orang pressure pressure aku
aku just perlu support dari orang laen.
orang yang aku ambik semangat dah jauh dari aku
terpaksa lah aku letak tepi pasal dia.
wawa focus la buat dua minggu terakhir.
insyaAllah dengan doa semua orang anda boleh skor.
amin

back to de topic.last thursday night, my class, BRAVO had our last dinner together as a classmates.
memang enjoy la. ahaha sayaaaaaaaaaaaaang hampa semua.
susah senang kami hadapi bersama selama dua semester.
thankz a lot banyak tolong wawa bagi semangat dalam apa pn terjadi.
nie our last memories.

13 bravo


with capt ak

our advisor

abg navy.antra yg tertua haha

alifah oliver kim


golden kiss to kim

my apl



luv you <3

nampak den nie ketot.haha

with jep

my <3

bye 13 bravo



p/s: hati cekal sangat pon susah

No comments: