May 31, 2011

heartless

how could this happened to me
i don't know why
i make my mistake?
everybody make their mistakes.
but please leave me
aku tak tahu kenapa engkau benci tengok aku bahagia
aku bahagia sekarang
YA AKU BAHAGIA dengan hidup aku sekarang
aku dapat beri tumpuan lebih pada family dan kawan kawan aku
engkau tak perlu la nak menganggu hidup aku
cinta ku hanya pada Allah
sayangku hanya untuk family dan kawan kawan aku
bukan untuk orang yang tak pernah nak terima takdir
yang menyatakan aku bahagia bersama yang laen
kalau engkau sayang aku, engkau akan lepas aku untuk lihat aku bahagia
engkau tak perlulah mencari orang orang yang membuat aku bahagia
mereka berhak bersama aku
berhak untuk menjaga aku
engkau boleh kata aku tak menghargai apa yang aku dapat sebelum nie
untuk kau, aku dah fikirkan yang terbaek
bukan hanya kepentingan diri aku
tapi untuk kau
engkau yang tidak sedar diri dengan apa yang aku dah buat selama ini
engkau tak tahu bertapa sukarnya aku hendak membuat keputusan
tapi ini yang aku dapat !
ini yang engkau kata kau cinta kan aku
tepuk dada la.

you hurt me a lot.
kau kecewakan aku
dengan tindakan engkau

No comments: