May 8, 2011

bus

currently at sungai petani. wawa da nak balek.
dalam bus da nie menuju ke kuala lumpur.
im gonna miss my family , again .
bila lagi aku dapat cuti ?
harap harap tak mengejut macam minggu nie
itu pun my mum bising .
bila sampai sp pkul 2 pagi hari sabtu , wa call abang suruh datang ambik
and dia terkejut. boley tanya, 'balek ka ?'
hahaha aku da gelabah sapa nak ambik aku.
terpaksa tunggu sensorg kat tepi station bus tu. ditemani pakcik teksi.
adoiya.30 minit jugak la -_-
baru kakak dengan abang sampai.
bus da gerak.
i miss my mum already.
huhu
dah la family nak g China jenjalan next month
tinggal la aku kat kuala sungai baru tu.
abang pun tak ikut sebab busy dengan bisnes dia.
SANGAT JELOUS !
hahahaha
insyaAllah doakan aku selamat sampai duta nanti.
tido dulu. salam






bila dah bosan ! hahhahaha 
xdak orang nak skype ka dalam bus nie?

No comments: