May 3, 2011

aku akui kita tak boleh nak lawan sesuatu yang di luar kawalan.
cinta adalah sesuatu yang memberi pelbagai erti
yang mustahil untuk ditafsir dengan begitu tepat
aku pernah berjanji dengan diri untuk tidak bercinta
dan aku bukanlah seorang yang mudah jatuh cinta
selama ini aku ingat aku boleh lawan sifat semula jadi itu
tapi aku kalah juga buat kali ini
aku tak mudah untuk mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
dan aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta
tapi perasaan itu sangat menyakitkan
aku boleh tipu dengan fizikal dan luaran
tapi aku tak boleh tipu diri aku sendiri dan mental aku
sangat menyakitkan
aku cuba jugak untuk lawan perasaan tu
tapi aku tetap jatuh
Allah tunjuk bahawa sebagai manusia kita tidak boleh melawan lumrah kehidupan
ia membuat diriku lemah

awak saya minta maaf
saya tak minta semua nie
tapi ia datang sendiri
its disturb my mind
its disturb my heart
its very hard for me
i hope you can understand this because i know its happend to you before.