Apr 27, 2011

aku selesa luah kat sini dari aku bercakap dengan orang laen.
aku tak nak orang yamg aku tujukan masalah aku terasa
so fair if aku luah sini.
aku tak tahu kenapa kau dah banyak berubah.
aku tak nak simpan perasaan buruk terhadap kau sebab aku dah lama kawan dengan kau
aku sedih bila orang kutuk kau.
aku nak tolong tapi kau tak tolong diri kau sendiri.
usaha aku tak akan berbaloi jika aku saja mainkan peranan.
think back.
aku tak nak cakap buruk pasal kau.
sebab aku pun tak sempurna

3 comments:

sabrinamohd said...

sis,jgn la rasa cm tuh.
kdg2 org kena tahu apa yg bermain dlm minda kite dr kite pendam.
skurangnya kite tk mkn hati bukan?
jgn rasa down oke :)

najwa said...

hehe tq sabrina.
hehe hidup kat tmpt nie susah
macam2 cbaran ade.
but i hope dat i can become strongger wit dis

sabrinamohd said...

kite tk akn kenal apa tuh bahagia kalu kite tk kenal dulu apa tu derita. hehe. tk sis,cabran cm nih la yg akn buat sis lg hebatt! heee. welcum! :)