Aug 14, 2010

hai semua..

salam semua.. hehe aku kembali ke sni..
sejak 3 minggu berada di dalam kawasan yg memememe...pkir sniri la.. ahaks..
minggu ptma yg agk mnyeronokkan tp memedihkan..
aku dpt 3rd klas for froundation english and im de only one gurl..but good cuz my classmte quite funny..haha
slepas sminggu..smua kwn2 da dtg smula utk permulaan pngajian..
1st day kt cni dah kna denda..haha.. agk myedihkan..
tp we need to use it.cuz evryday ini lah aktvt kmi setiap mlm..
kalo nseb bek, xkena lah..
klas sni serious mcm kat skolah.situasi pn sama.
lecturer bkn sbrngn...kebnykkan captain2.wah.
tp pantang nmpk studnt tido..mmg kena la..
haha
last week aku da onboard.xde ape yg mnarik.dan mnyedarkan aku bhw sbgt bosan brada di ats kapal saja.
tp mayb bru 1st time.. but
so pity to bdk2 dme cuz sgt la pns di dlm enjin..nseb la.spe sruh plih dme..haha
n u know dat bdk laki tumbng doe ats kapal.
i mean muntah..haha
its ok...pertama kali..
k lah..aku nk kna study..nex week dah start LA..
so gud luck evryone..n SELAMAT BERPUASA..
salam

No comments: