Jun 30, 2010

de end

(menuju ke kolam!!)

 salam semua. anda sehat??
hehe aaaaaa bgn lmbt lg. benci tul la.i don loike it.
alamak! ari nie da last day in june. aiyo.
da nk msk julai and its gonna be july tomorrow.
dats me i have 30 more days left.ama apa
xmau masuk lg. aku nk tidoq puas2 dulu. -_-
nanti xley bgn lambat2 der. bak kata org NERAKA der tempat tu. = ='
aku akn rindu mcm2 kat sni. naseb baek aku da lalui orentasi. hope so 1 august n for nex day kmi xkne induction again.
and i hope bdk 2nd induction pon happening jugak.hihi "."
i think for 1st 3 weeks dns kena belaja dlu kot cuz dme nk wat module dulu.
aiyo . perasaan nie xtahu nk kata seronok ke, sedih ke , marah ke , @-@
nnt aku akn kena selalu berenang.kuak lentang ka,katak ka,monyet ka.semua aku kena buat.
mati la aku der.

No comments: