Jun 26, 2010

award :D

haha. salam. another award masuk. thankz a lot to cik leana XD
so ade la beberapa soalan nk kna jwb.so jom jawab.hehe

nie laen pulak design die.hek2.so maseh bnyk2 ye.heee

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
~ die comey.hehe
~ walaupun kenal kot blog, tp die suka bg award to me :D
~ suke update blog die.kan2 cik usagi
~ mungkin seorg yg ramah?hehe
~ blog die cantik la.!

Jots down 10 interesting facts about yourself and your hobby
~ saya?HAHA. seorang yg xbrapa suka ckp bnyk2.mayb
~ gg saya ade besi.hehe
~ saya suka bnda yg agk pelik.
~ xde sape pon boley memahami diri ini.keh3
~ suka lepak kat umah tok.bes wlaupn slalu kena bleter.lol
~ walaupun saya mahu kn sesuatu, saya x bersungguh pon utk dptkn nya. gaga
~ saya suka coklat yg xmanis.erk?
~ hobi saya ms lapang. tido & swim.(haha mntng2 da boley trapung)
~ walaupun saya suka naek moto.tp..sy da xmau naek.sbb saya sudah hitam
~ suka bwt bilik berselerak pas2 mls nk kemas pulak. XD

Pick your most 10 deserving recepients and describe them
~ kakak saya-suka mngata kt saya.haha
~ atin- xdk kt cni.dia da kt us.dia da gebu.hehe
~ mak su-ada ank nama adam.hehe
~ farah-my cute sys ;D
~ nurul-rambut yg cntik :o
~ akmal-baek hati orgnya.kih3
~ sapa2 rasa dia lawa n hensem.hehe




No comments: