May 5, 2010

kena tagged lg oleh Leana . maceh XD

Pertama 
Pergi tengok cermin dan lihat apa kekurangan yang ada di wajah anda. Nyatakan
x- ops.kekurangan?haha i got parut dekat pp kanan.ops.kantoi pulak. :D


Kedua
Pergi tengok cermin lagi dan lihat kelebihan yang ada di wajah anda. Nyatakan
x
- mata saya da xsesepet dulu.haha.n kening bersambung.special tuh. gee

Ketiga
Apa yang anda suka dengan kekurangan dan kelebihan pada wajah anda tu ( 2jawapan)

x- mengingat kan saya supaya jgn kacau jerawat.
x- saya nie keturunan cina n org kata kening sambung akn kawen org dekat.ops .hehe

Keempat
Baju warna apa yang anda pakai sekarang
x- putih (baju strawberry)

Kelima
Pakaian baru yang anda terfikir nak beli
x- nk beli t-shirt giordano


Keenam
Nyatakan 5 koleksi pakaian yang paling anda sayang
x- t-shirt giordana

x- koleksi baju kurung
x- baju beli kat medan.one in thousand ok!
x- baju renang (mahal kot. so kena syg jgk)
x- shawls!!!
Ketujuh
Apa perasaan anda apabila mendapat soalan2 ni. Ha3
x- otak saya kembali berputar.haha

Kelapan
Upload gambar yang anda rasa paling manis untuk dilihat (ikut la 'pose' mcm mana pon)




Kesembilan

3 Perkara tentang orang yang tagged anda
x- saya x kenal beliau tp die sgt baek hati utk tagged saya n give me award. XD maceh dear
x- comey la. XD

x- macam seorg yg periang??hehe

Sepuluh
tagged 8 orang kenalan

x- semua org yg baca post nie!!
x- adik2 ku yg comey2 belaka.
x- sya
x- syafia
x- farah amalina
x- nurul syafiqah
x- syazwani
x- sarah

1 comment:

☻UsaGi NaNa☻ said...

erkk??hahaha...welcome...10Q amik tagged anda.hohohoh~~