Apr 16, 2010

tunggu aku bukak pintu .

salam semua..hua..a very late nite and early morning...
with some hingusan yg tetiba muncul setelah sekian lama menyembunyi.
badan ku panas bak da oven yg mmbakar di perut dan hidungku.
huhu.
wat de wat.
today da bley check matriks n i got KMPP beb!
hhaa.so many la my fwens dpt ctu gk.
n some yg xmau p.
haha n aku kasihan kawan2 aku yg xdpt.
sbb aku nie plak dapat belambak nak rak tawaran sampai memerlukan aku berfikir tahap medulles(xeti eja)
pny otak.hahahahahahhaha
aku mcm x pecaya la walaupun aku pny result xelok.
ALLAH tunjuk kat aku yg aku ada rezeki kot laen.
tu la ALLAH Maha Besar dan Maha Mengetahui.alhamdulillah.
to my all...please dont disturb me yg tengah kusut nk wat pilihan.
n sekarang ayah menyuruhku pergi belajar something.huaa..malu la nk p..keh3..
dis week x beniaga sbb kakak p langkawi ba.xaci.nk ikut.!
k wassalam
ngantuk nya..

No comments: