Mar 11, 2010

owh , why

assalamualaikum.huh.
very xbermaya today cuz de result and mkn terlalu bnyk sampai loya pulak.
haha
anywy thankz ayh blnja mkn setelah skin lama berhajat ke situ.(luv you dad)
talk about result.
alhamdulillah ok la.
tp tu pn jenoh sampai pengetua bg kata2 semngat kt aku baru pulih.haha
jd cmtu sbb aku xdpt seperti yg aku hajat slama nie.
and aku tau knp aku dpt cmtu.cuz rintangn sms exm and itu dugaan Allah, aku terima seadanya.
hm.. but why im cryng td.huh
sbb aku tgk wong ngn pravin nanges.dan adibah semestinya.
aku redha sahaja dgn kputusn itu. lg pn most kwn aku mmg dpt sma bnyk.huhu.


for my teachers, thankz a lot i LUVE you all very damn much.
of kos to my parents yg hapy sahaja.=(
but adakah result aku tu mmbantu.aku xtau.huh
aku malu dgn diri sndri n smua org. 
tau smua terkejut semula dgn kjtuhan result aku. 
tp mereka memahami.alhamdulillah
sayang anda semua.
aku akan rindu semua kawan aku and cikgu2 semua.
maceh sangat2.
a very damn big hug to you all.
aku doakan semua org akn lebih berjya.
wassalam.

p/s : leave me alone please.='(

No comments: