Feb 19, 2010

T O D A Y

assalamualaikum semua..
oh no!astaga.
today is wat a day la??
aku eccident dong.
with cina tua di tgh jalan
di tgh bandar.
astaga.
oh , aku masih lg dlm keadaan terkejut.
but dat time i jus thinking about my 'MERAH'
hha dats my moto.
bercalar kah ia..
oh , aku sgt risau.
haha
astaga.
tp boley uncle tu langgar aku and bangun blah macam tu ja.
wah , syok nya langgar aku.
kot la nk 'sorry ka'
pergh.
nseb tua ja..
kalo x aku da mlalak kat tgh jln tuh.
tp anda smua jgn risau.
aku sehat alhamdulillah.
haha cuma side mirror aku ja terbengkok skit..
nse mto yg serek, and not me.
kalo x, anda2 smua msti menangis kan.
haha(jus kidding, dont wan la terjd mcm tu)
pulak tu lepas aku nk otw blek.
kna tahan polis lak.
hah.
benci aku.
aku phobia la nk lalu jln tu lg..
huhu.
wassalam da ngntuk.



selamat malam.all.

No comments: