Nov 6, 2009

saat-saat yang menggundahkan hati ku makin menjadi-jadi

assalamualaikum..
bes nye ari nie sbb aku dpt menguruskan hariku dgn baek skali..
walaupun ade beberapa kesulitan dan kekangan..tp alhamdulillah dapat aku selesaikan..
tinggl 12 hari lg tapi aku mkn rilex...omg...
ape nie najwa..akurs mkin mls la pulak..hehe..
tp insyaAllah aku yakin aku boleh...amin..
aku cuma prlu tunggu saat mak ayh aku brangkat after dat aku nk focus with my study..
i need to stop doing dis such things..nomore online and gayut..
haha..nnti aku jd addicted..pyh la..
aku hrap semua pihak berganding bahu untuk memahami situasi aku nieh..=)
act aku rasa xsedap hati la..
ari nie kan aku pkai simple je la..jus pkai t-shrt and jeans when im going to de class..
but i feel smting tau..
rasa mcm lucah gla aku pkai pkaian.hu3..
mayb aku da terbiasa pkai bju kurung...
btw...ade plak bnd laen yg aku pkirkan..
kalo bley aku nk buang prasaan2 iri hati nie...
biar la...smua org ada hidup sniri...smua org x seutopia mcm ALLAH yang Maha Sempurna la Maha Kaya..
knp prlu aku jeles dgn org eh...sdangkan diaorg tu buat bnd yg Allah xska..
perlu ka aku rasa mcm nie..Ya Allah..berikan lah kekuatan pd diri hamba mu nie yg sgt lemah di sisi Mu..
insyaAllah aku akan buat yg terbaek utk diriku ini..amin...

No comments: