Sep 7, 2009

kehidupan

aku hidup dan tinggal di kampung bujang or dikenali sbg bujang valley..
aku anak ketiga drp 4 adik bradik..
ayah aku works as lecturer and my mum as primary school teacher..
abg aku skrng da 23 tahun.dia de olderst one..my sis now 21 yers old and now working at kuala lumpur..
my youngerst brother jus around 6 old..
aku blajar kt ibrahim secondary school..
skrng aku da form 5 and bkal meghdpi SPM!!.
bwt masa skrung aku xde lg persediaan yg rapi..
jus tgh bwt trial paper yg amat susah skali bapaknya..
family aku nie bley dikatakan rock ar..
ayah aku sgt buzy dr aku kcik smpi da bsar skrng..
slalu g mrata2 dlm sminggu pas2 bru blek..
tp kluarga aku ni still kamcing..
waktu kcik2 dlu most of time dok with my grandparents kat sungai petani..
so aku mcm dk jauh dr family..
time aku bsar pn aku dk terasing cma skrng im back to my home..
mak ayah aku slalu ajar anak2 diaorng berdikari..
smpi kami skrng teramat berdikari..hahaha..
bayangkan aku masih muda tp smua nk brgrak aku kena ikhtiar sndri..
nseb ada nouvo kesayangn red lagi tu.,hahaha
aku ada bnyk g cita..tp bla aku jrn nnti aku smbung..huhu..
wassalam.....

=)

No comments: